هایفو تراپی کلینیک رها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1399
بازدید : 124
نویسنده : سئو سایت نوین

هایفو تراپی

هایفوتراپی | یکی از معیارهای زیبایی ، پوست جوان ، یکدست و صاف است. گاهی اوقات به دلایل مختلف پوست افراد چروک می شود. از بین رفتن سفتی و شادابی پوست به دلیل از بین رفتن فیبرهای کلاژن در پوست است. این رشته ها دائماً در بدن افراد تولید می شوند و جایگزین رشته های قبلی می شوند. با افزایش سن ، تولید کلاژن کاهش می یابد و عوارض آن به صورت چین و چروک و افتادگی پوست ظاهر می شود.

هایفو روش نسبتاً جدیدی برای سفت شدن و لیفت پوست است.هیپنوتیزم درمانی روشی مبتنی بر سونوگرافی است ، بنابراین این روش به سونوگرافی یا سونوگرافی نیز معروف است. در این روش توسط این امواج فراصوت به لایه ای از پوست انرژی وارد می شود. این باعث تولید کلاژن در پوست می شود. امروزه جوان سازی پوست با هایفو روشی اثبات شده و ایمن است. این روش از سال 2008 توسط FDA ایالات متحده تأیید شده است. موارد استفاده از روش هایفو (سونوگرافی) به شرح زیر است:

  • هایفوتراپی صورت
  • هایفو تراپی برای لاغری
  • هایفو واژینال
  • هایفوتراپی بینی

 

هایفوتراپی چیست ؟ | اولتراپی | اولتراسوند

هایفوتراپی درمانی نسبتاً جدید است که برای لیفت و سفت شدن پوست صورت استفاده می شود. HIFU مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است. این روش به سونوگرافی یا سونوگرافی نیز معروف است. در این صفحه ، ما از این سه اصطلاح معادل برای هایفو نیز استفاده می کنیم.هیپنوتیزم درمانی یک روش غیرتهاجمی است که بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند. این روش جایگزین ایمن و خوبی برای لیفت صورت است. البته شایان ذکر است که روش هیپنوتیزم درمانی سالهاست که برای درمان تومورهای سرطانی استفاده می شود. سونوگرافی از سال 2008 برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار گرفته است.

اولتراسوند

اگر کنجکاو هستید که امواج فراصوت چیست ، باید بگوییم این امواج همان موادی است که در سونوگرافی استفاده می شود. اینها امواج اولتراسوند هستند. در دستگاه های سونوگرافی ، این امواج به اعماق بدن فرستاده می شوند تا تصاویر از داخل بدن نشان داده شوند. در هایفو ، این امواج توسط دستگاه به صورت متمرکز به لایه خاصی از پوست ارسال می شوند. برخورد این امواج اولتراسوند با لایه پوست باعث ورود انرژی به پوست و تحریک تولید الیاف کلاژن می شود. شایان ذکر است که سفتی و قوام پوست به دلیل وجود الیاف کلاژن است. این بدان معنی است که هرچه کلاژن موجود در پوست بیشتر باشد ، پوست سفت و بدون چین و چروک خواهد بود.

مهمترین علت چین و چروک پوست در افراد مسن ، از بین رفتن کلاژن پوست است. استفاده از هیپنوتیزم درمانی برای لیفت ابرو اولین بار توسط FDA در سال 2009 تأیید شد. همین سازمان همچنین استفاده از هایفو را برای چین و چروک در سال 2014 و نتایج مثبت آن را تأیید کرد. سونوگرافی (هایفو) روشی ایمن و غیرتهاجمی است که برای مشکلات پیری پوست استفاده می شود. تاکنون هیچ شواهدی از آسیب یا آسیب در این روش یافت نشده است.

چه کسانی می توانند از هایفو استفاده کنند؟

روند پیری پوست در افراد از حدود 25 تا 30 سالگی شروع می شود. درمان اولتراپی برای افراد در محدوده سنی 30 تا 70 سال مفید و موثر است. شایان ذکر است که این روش برای افتادگی پوست خفیف تا متوسط موثر است. در موارد شدید ، این روش نمی تواند به نتیجه مطلوب بیمار برسد. هرچه بیمار کمتر باشد ، هایفوتراپی درمانی بهتر است.

روش هایفو اساساً میزان پیری پوست را کاهش می دهد. هایفوتراپی فقط در یک جلسه انجام می شود. با این حال ، افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب در طولانی مدت و طولانی مدت به پوست آسیب دیده اند ، باید چندین جلسه از این درمان را داشته باشند.نکته مهم: این روش برای سالخوردگانی که دچار افتادگی و افتادگی پوست در ناحیه گردن می شوند بسیار مناسب نیست. دلیل این امر ناتوانی پوست در تولید کلاژن است که با تحریک صوتی امکان پذیر نیست. این افراد بهتر است از جراحی های لیفت پوست استفاده کنند.

کاربردهای هایفو‌تراپی (اولتراسوند)

روش جوانسازی پوست با هایفو در حقیقت یک روش برای لیفت پوست می باشد. این روش برای پوست نواحی مختلف بدن استفاده می شود. با توجه به غیر تهاجمی بودن و بی درد بودن، این روش امروزه بسیار فراگیر شده است. هایفو برای موارد درمانی بسیاری استفاده می شود از جمله:

  • رفع و کاهش چین و چروک پوست نواحی مختلف بدن
  • رفع افتادگی و شل شدگی پوست گردن و غبغب
  • لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
  • جوانسازی واژینال برای ناحیه تناسلی زنان
  • برای لاغری و شل شدگی پوست شکم و پهلوها
  • رفع چین و چروک پوست بازوها ، پاها ، ران و باسن
  • بهبود وضعیت خط چانه
  • هایفو طرح لبخند

 

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر در خصوص هایفو کلینیک رها اینجا کلیک کنید.

مدت زمان جلسه هایفوتراپی

هر جلسه هایفوتراپی  30 تا 90 دقیقه طول می کشد. در این روش پزشک یا تکنسین پوست را کاملاً تمیز می کند. بسته به ناحیه پوست می توان از کرم های مختلفی استفاده کرد. این دستگاه دارای 3 کارتریج 1.5 ، 3 و 4.5 میلی متری است که برای اهداف مختلف درمانی استفاده می شود. از کارتریج 1.5 میلی متری برای روشن شدن پوست ، کارتریج 3 میلی متری برای کشیدن و سفت شدن پوست و کارتریج 4.5 میلی متری برای لیفت پوست استفاده می شود. اگر از هایفو برای روشن شدن پوست استفاده می شود ، 4 جلسه برای کاهش میزان ملانین در پوست لازم است.

همچنین ، استفاده از یک کارتریج 3 میلی متری می تواند تولید کلاژن را برای سفت شدن و کشش پوست تحریک کند. برای لیفتینگ پوست حتما از کارتریج 4.5 میلی متری استفاده کنید. سیستم آپونوروز عضلانی سطحی (SMAS) معمولاً در این عمق قرار دارد. لایه SAMS لایه ای است که در جراحی لیفت پوست سفت می شود. امواج اولتراسوند که به سمت لایه SMAS هدایت می شوند نقاطی از دایره های متحدالمرکز ایجاد می کنند که به دمای 070 درجه سانتیگراد در مرکز دایره می رسند. این دما باعث سوختگی نمی شود. با این حال ، از پمادهای بیهوشی نیز برای جلوگیری از احساس درد در بیمار استفاده می شود.

تعداد جلسات هایفوتراپی

در صورتی که بخواهیم بهترین نتیجه را به دست آورین بایستی تعداد جلسات هایفو در سال اول 3 جلسه باشد. برای حفظ و تثبیت نتیجه هایفوتراپی می توان در سال دوم نیز بین 1 تا 2 جلسه انجام داد.

مزایای هایفوتراپی (اولتراپی)

روش درمانی هایفو یا همان اولتراپی یکی از روش های جوانسازی به روز و مدرن دنیاست. همانگونه که گفتیم این روش غیرتهاجمی بوده و در نتیجه عوارض آن بسیار نادر است. برخی از مزایای اولتراپی را در زیر عنوان کرده ایم:

  • رسیدن به نتیجه دلخواه در ۱ تا ۳ جلسه درمانی به دست می آید.
  • ماندگاری هایفوتراپی بیش از یکسال و تا 2 سال می باشد.
  • مدت جلسه اولتراسوند بین 30 تا 90 دقیقه بوده و کوتاه است.
  • هایفو بدون دوره نقاهت است.
  • بدون تزریق و یا برش انجام می شود.
  • خونریزی ، درد و یا پانسمان است.
  • به عنوان یک روش مکمل برای ماندگاری جراحی های زیبایی کاربرد دارد.
  • قابلیت استفاده در کنار روش های دیگر همچون میکرونیدلینگ را دارد.
  • هزینه هایفو نسبت به جراحی بسیار پایین تر است.
مقالات مرتبط : میکرودرم ابریژن

عوارض هایفوتراپی | اولتراسوند

به دلیل غیرتهاجمی بودن هایفو ، این روش کاملاً ایمن و مطمئن است. به همین دلیل است که این روش حتی دوره نقاهت ندارد. با این حال ، پوست شما ممکن است قرمز و متورم شود. این عارضه به سرعت و طی چند ساعت تا چند روز برطرف می شود. در موارد بسیار نادر احتمال کبودی پوست برای پوست بسیار سبک وجود دارد که در همان دوره قابل رفع است. عوارض سونوگرافی برای رفع خطراتی مانند خطر بیهوشی عمومی ، خونریزی ، عفونت ، لخته شدن خون ، درد ، زخم و ریزش مو در محل جراحی اصلاً قابل مقایسه نیست.

تفاوت هایفوتراپی با لیزر

هایفوتراپی درمقایسه با لیزر، امکان دسترسی به نواحی عمیق تر را دارد. در بین تمامی روش های غیر تهاجمی زیبایی پوست تنها روش اولتراپی امکان دسترسی به عمق 4.5 میلیمتری را دارد. در روش درمان با لیزر سطح پوست تا حدودی شکافته میشود و احتمال بروز عوارض مربوط به رنگدانه پوست وجود دارد. هایفو این نقص لیزر را ندارد. بنابراین روش بهتری نسبت به لیزر می باشد.

هایفو در چه مدت زمانی اثر می گذارد؟

نتیجه پژوهش بر روی افرادی که از روش هایفو استفاده کرده اند نشان می دهد که پس از گذشت 3 ماه نتیجه دلخواه حاصل می شود.

مدت ماندگاری اثر هایفوتراپی چند سال است؟

اثرات هایفو تراپی در مدت زمان سریعتری قابل مشاهده است. ولی اثر بلند مدت زیادی ندارد. با توجه به شروع و بروز مجدد فرایند پیری در پوست، رشته کلاژن های ساخته شده مجددا تحلیل رفته و پوست به حالت قبلی خود باز میگردد. اثر بلند مدت هایفو بین 1 تا 2 سال است. پس از این مدت مجددا نیاز به انجام این روش وجود دارد. در مقابل اثرات لیفت صورت به صورت میانگین تا ۱۲ سال حفظ می‌شود.

دوره نقاهت هایفو تراپی یا اولتراپی در مقایسه با لیفت پوست

هایفوتراپی دوره نقاهت و یا ریکاوری ندارد. در حقیقت شما بلافاصله پس از انجام آن می توانید به زندگی خود بپردازید. همچنین پس از درمان نیز نیازی به استفاده از دارو و یا پماد نیست. در مقابل، لیفت پوست یک جراحی 2 تا 4 ساعته می باشد. پس از لیفت پوست ، بخاطر پارگی مویرگ ها و خونریزی، پوست لیفت شده کبود می شود. دوره نقاهت بین 2 هفته تا یک ماه طول می کشد. پوست شما پانسمان شده و تا چند روز مایعات زیر پوستی از محل جراحی تخلیه می شود. همچنین در لیفت پوست بخیه ها پس از یک هفته برداشته می شود.

 

 

 

هایفوتراپی صورت

هایفو صورت یکی از بیشترین موارد استفاده از دستگاه hifu می باشد. اولتراپی صورت برای رفع چین و چروک نواحی مختلف صورت و شل شدگی پوست آن استفاده می شود. با توجه به اهمیت صورت در زیبایی می توان با استفاده از اولتراسوند کیفیت پوست را بهبود داده و جوانسازی را انجام داد. هایفوتراپی صورت را می توان برای مشکلات زیر استفاده کرد.

  • لیفتینگ ابرو و پلک
  • برای کاهش خطوط و پف ها و چین و چروک زیر چشم
  • برای لیفت گونه
  • کاهش خطوط خنده و چین کناره لب در بخش پایین صورت
  • محدود سازی خطوط فک
  • هایفو غبغب برای کاهش و سفت سازی آن

هایفوتراپی غبغب

غبغب مساله ای است که برخی افراد با آن درگیر هستند. این مساله روی زیبایی افراد تاثیر میگذارد. در ابتدای امر غبغب پایین وجود دارد ولی با کهولت سن می تواند دچار چین و چروک و شل شدگی پوست هم بشود. هایفو غبغب یک روش بی خطر برای رفع این مساله می باشد.

هایفوتراپی بینی

برخی از افراد دارای بینی های گوشتی هستند که دارای منافذ ریز و درشت بسیاری است. این مساله در زیبایی افراد تاثیر سوء می گذارند. هایفوتراپی بینی می تواند باعث جوانسازی پوست بینی شده و بواسطه کلاژن سازی منافذ موجود را رفع کند. تاثیر هایفو بر روی بینی به هیچ عنوان به اندازه جراحی بینی نیست ولی می تواند به زیبایی و بهبود فرم آن کمک کند.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل

 

هایفوتراپی لاغری | هایفوتراپی شکم

یکی از مشکلات افراد چربی‌های موضعی و زیر پوستی آنهاست. چربی موضعی اطراف پهلوها و شکم یک مساله رایج در بین افراد است. اثرات چربی های موضعی اطراف پهلوها و شکم حتی پس از آب شدن نیز بر جا می ماند. یکی از اثرات به جا مانده از آنها شلی پوست ناحیه و چروک روی آن است. هایفو لاغری یا هایفوتراپی شکم و پهلو یکی از روش هایی است که اروزه برای رفع چربی های زائد اطراف پهلو نیز می تواند استفاده شود.

در هایفوتراپی لاغری شکم و پهلو به طور ویژه در عمق حداکثری امواج التراسوند ارسال میشود. این مساله می تواند به آب شدن چربی ها و یا سفت شدن پوست شل شده کمک کند. شایان ذکر است که این روش نسبی می باشد و تا حدودی کمک کننده می باشد. همچنین احتمال برگشت با توجه به نوع زندگی فرد نیز وجود دارد. التراسوند لاغری برای پوست شل شده ناشی از لاغری یک انتخاب مفید و موثر است.

تعداد جلسات اولتراپی شکم و لاغری بسته به حجم چربی موضعی و میزان شل شدگی پوست ناحیه متغیر است. با اینحال برای نتیجه گیری حداقلی بایستی حداقل سه جلسه درمان برگزار کرد.

 

 

منبع مقاله : http://www.laserraha.com




:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: هایفو , هایفوتراپی , هایفوتراپی صورت , هایفو تراپی لاغری , هایفو واژینال , هایفوتراپی بینی , اولتراپی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com